Модельный ряд Fiat

Отзыв о Fiat Tipo 2019 года


Автомобиль: Fiat Tipo 2019 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 1000 км, двигатель - 1.4 бензин, комплектация - Pop
Автор: Володимир (Украина, Киев)   13.02.2020
Расход в городе: 8.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 7.2 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Я автомобіліст зі стажем, тому знав що хочу і машину шукав довго..)

За своє життя їздив багато на чому: Нубіра, Ланос, Авео-Віда, Шкода Тур, Byd F3, Октавія А5, Пассат В5, Тойота Ауріс, Спортейдж і дизельний Фіат Тіпо.

Як не дивно, дизельний Фіат Тіпо доставляє менше проблем, ніж дизельний Спортейдж.

Обидві машини зараз в сім’ї. Пробіг уже 87 тис за 2 роки, а Фіат тримається.. За весь час - тільки була заміна стойок на 50 тис, колодки, і масла/фільтра. Враховуючи це, вирішив теж купив Тіпо, але бензиновий. Дизелі зараз чомусь не завозять..

Коротко про конкурентів:
Я протестував все що в бюджеті до 15-16 тис $. Суб’єктивно пройдусь по всім..

Пежо/Сітроен - ну дуже бюджетний салон, незручні крісла, не надійна ходова (розмовляв з кількома власниками, всі скаржились), шумки взагалі немає, видно що економили на всьому.. Але мотори в них власники хвалять..

Тігго2 - динаміки нуль, розхід великуватий, не надійна (говорив з власниками, почитав форуми..)

Равон Р4 - мега надійна машина, афігенний варіант для таксі або для фірми... Але бразильський протиугонний дизайн явно застарий, і занадто сірий салон.. Якби нарешті завезли до нас рейстайлінговий Р4, думаю взяв би його..

Логан - тут салон і крісла ще гірше ніж в Равона (на мою суб’єктивну думку)) Мотор 0.9 літра - це щось.. Занадто спокійний.. Дизель дорожчий і теж розгон не вразив. Але економічний, це факт...

Дастер - саме тестова версія мені дуже сподобалась… Але ціна майже 20 тис.. А базовий Дастер з 1.6 - це печаль...

Сандеро Степвей - по матеріалах трошки краще ніж Логан, але багажник там замалий...

Поло седан - переоцінена машина, як на мене.. І ще й зборка РФ...

Акцент - непогано, але морально він застарів.. І відгуки теж різні.

Ніссан Жук - «дизайн всьому голова», тіснуватий, і в базі все печально..

Джак S2 - несподівано сподобався. Дуже збалансована машина. Не розумію, чому їх так мало продається.. Низька ліквідність, не ясно що з запчастинами і економія маркетологів на рекламі - до добра не доведуть) Це і відлякую від машини..

Опель Астра Дж седан - мабуть найсильніший конкурент Тіпо... Але ціна від 16 тис - для мене це забагато.. І з усіх перерахованих - це найбільш динамічна машина.

І так: взяв Тіпо, 1.4 95 л.с (колір чорно зелений Toscana Green).

У Фіата найкраще співвідношення ціна-якість. Зручна посадка, нормальний салон. Поки обкатка - не ганяю, хоча мотор оберти дуже любить... Непогана шумка. Але після 100 км/год - вже відчувається, що звук мотора проникає в салон... Все що стосується керма, рульожки - оцінка 5+. Загалом машина постійно дарує емоції.. Так це не Альфа-Ромео, але це у них сімейне))

Тепер ложка дьогтю в бочку меда. Не сподобалось, що треба довго чекати поставку доп. опцій (наприклад мультилока). Ціни на сервіс - теж зависокі, особливо на дизельні версії.. Пишуть про жор масла на моторах 1.4... У декого він є, у деяких майже немає...
За тиждень накатав менше 1 тисячі км, висновки робити ще зарано...

To be continued...

Плюсы автомобиля: Дизайн, салон, комплектація (навіть в базі багато чого вже є), підвіска, керованість, багажник, ціна-якість.

Минусы автомобиля: Поки обкатка, тому 8.5 літрів ніби як і не зовсім мало... Ціни на сервіс. Малуватий кліренс. Якщо машина під заказ - то чекати аж 3-4 місяці...

Совет покупателю: За свої гроші - це один з кращих варіантів для покупки... В будь якому разі - сходіть на тест-драйв... Це вам дасть розуміння і можливо нові враження...

Через 12 дней Володимир дописал: Ще обкатка... Був здивований, що по трасі показує росход 5.8-5.9 на швидкостях 90-100 км/год... Непогано...

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Автор отзыва  

І іще: можливо вам ходова покажеться трошки жорсткуватою.. Але мені після Спортейджа, вона здається цілком комфортною) Тут все індивідуально..

+3ОТВЕТИТЬ  
ТИПО  

Поздравляю с покупкой! В принципе с недостатками согласен, низковата..Но если такая зима будет и дальше, кроссовер не нужен . Уровень масла, все таки контролировать необходимо.Пока рановато, но к 3-5 тыс. проверьте обязательно. Расход масла есть, но не критично...на мой взгляд авто очень удачное, хоть и бюджетное. Удачи!

+3ОТВЕТИТЬ  
alxchu  

А как долго замок на коробку ставили?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

alxchu, якщо не помиляюсь, то майже 2 тижні чекати і машина стояла у них.. Більше здивувало, що їх в наявності немає і заказують ніби як з Польщі.. Поставили на машину за 1 день..

+1ОТВЕТИТЬ  
BlackBizon  

а с подгазовкой вам нравится? меня она жутко бесит когда надо часто на первой трогаться.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

BlackBizon, я майже зразу звик, бо на дизелі підгазовка ще сильніша була)
*в мене в сім'ї ще дизельний Тіпо і там довелось звикати..

ОТВЕТИТЬ  
Dmytro G  

Ох, салон тіпо. Ходив якось дивитися на бюджетні кросовери Рено, бо хочеться кліренсу. І як же в них морально тяжко сидіти після тіпо, розбалував він.

+2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Fiat Tipo: FIAT Tipo. Нетипичный итальянец
FIAT Tipo. Нетипичный итальянец

Седаны различных классов периодически попадают в поле зрения InfoCar.ua, но к новому FIAT Tipo у нас был особенный интерес. Причин тому несколько, но была главная сложность - где взять автомобиль? На выручку пришел столичный дилерский центр FIAT “Нико Диамант”, расположенный на Бориспольском шоссе. Как только машина стала доступна для тестов, мы сразу же отправились на