Модельный ряд Fiat

Отзыв о Fiat Tipo 2019 года


Автомобиль: Fiat Tipo 2019 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 1000 км, двигатель - 1.4 бензин, комплектация - Pop
Автор: Володимир (Украина, Киев)   13.02.2020
Расход в городе: 8.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 7.2 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Я автомобіліст зі стажем, тому знав що хочу і машину шукав довго..)

За своє життя їздив багато на чому: Нубіра, Ланос, Авео-Віда, Шкода Тур, Byd F3, Октавія А5, Пассат В5, Тойота Ауріс, Спортейдж і дизельний Фіат Тіпо.

Як не дивно, дизельний Фіат Тіпо доставляє менше проблем, ніж дизельний Спортейдж.

Обидві машини зараз в сім’ї. Пробіг уже 87 тис за 2 роки, а Фіат тримається.. За весь час - тільки була заміна стойок на 50 тис, колодки, і масла/фільтра. Враховуючи це, вирішив теж купив Тіпо, але бензиновий. Дизелі зараз чомусь не завозять..

Коротко про конкурентів:
Я протестував все що в бюджеті до 15-16 тис $. Суб’єктивно пройдусь по всім..

Пежо/Сітроен - ну дуже бюджетний салон, незручні крісла, не надійна ходова (розмовляв з кількома власниками, всі скаржились), шумки взагалі немає, видно що економили на всьому.. Але мотори в них власники хвалять..

Тігго2 - динаміки нуль, розхід великуватий, не надійна (говорив з власниками, почитав форуми..)

Равон Р4 - мега надійна машина, афігенний варіант для таксі або для фірми... Але бразильський протиугонний дизайн явно застарий, і занадто сірий салон.. Якби нарешті завезли до нас рейстайлінговий Р4, думаю взяв би його..

Логан - тут салон і крісла ще гірше ніж в Равона (на мою суб’єктивну думку)) Мотор 0.9 літра - це щось.. Занадто спокійний.. Дизель дорожчий і теж розгон не вразив. Але економічний, це факт...

Дастер - саме тестова версія мені дуже сподобалась… Але ціна майже 20 тис.. А базовий Дастер з 1.6 - це печаль...

Сандеро Степвей - по матеріалах трошки краще ніж Логан, але багажник там замалий...

Поло седан - переоцінена машина, як на мене.. І ще й зборка РФ...

Акцент - непогано, але морально він застарів.. І відгуки теж різні.

Ніссан Жук - «дизайн всьому голова», тіснуватий, і в базі все печально..

Джак S2 - несподівано сподобався. Дуже збалансована машина. Не розумію, чому їх так мало продається.. Низька ліквідність, не ясно що з запчастинами і економія маркетологів на рекламі - до добра не доведуть) Це і відлякую від машини..

Опель Астра Дж седан - мабуть найсильніший конкурент Тіпо... Але ціна від 16 тис - для мене це забагато.. І з усіх перерахованих - це найбільш динамічна машина.

І так: взяв Тіпо, 1.4 95 л.с (колір чорно зелений Toscana Green).

У Фіата найкраще співвідношення ціна-якість. Зручна посадка, нормальний салон. Поки обкатка - не ганяю, хоча мотор оберти дуже любить... Непогана шумка. Але після 100 км/год - вже відчувається, що звук мотора проникає в салон... Все що стосується керма, рульожки - оцінка 5+. Загалом машина постійно дарує емоції.. Так це не Альфа-Ромео, але це у них сімейне))

Тепер ложка дьогтю в бочку меда. Не сподобалось, що треба довго чекати поставку доп. опцій (наприклад мультилока). Ціни на сервіс - теж зависокі, особливо на дизельні версії.. Пишуть про жор масла на моторах 1.4... У декого він є, у деяких майже немає...
За тиждень накатав менше 1 тисячі км, висновки робити ще зарано...

To be continued...

Плюсы автомобиля: Дизайн, салон, комплектація (навіть в базі багато чого вже є), підвіска, керованість, багажник, ціна-якість.

Минусы автомобиля: Поки обкатка, тому 8.5 літрів ніби як і не зовсім мало... Ціни на сервіс. Малуватий кліренс. Якщо машина під заказ - то чекати аж 3-4 місяці...

Совет покупателю: За свої гроші - це один з кращих варіантів для покупки... В будь якому разі - сходіть на тест-драйв... Це вам дасть розуміння і можливо нові враження...

Через 12 дней Володимир дописал: Ще обкатка... Був здивований, що по трасі показує росход 5.8-5.9 на швидкостях 90-100 км/год... Непогано...

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Автор отзыва  

І іще: можливо вам ходова покажеться трошки жорсткуватою.. Але мені після Спортейджа, вона здається цілком комфортною) Тут все індивідуально..

+3ОТВЕТИТЬ  
ТИПО  

Поздравляю с покупкой! В принципе с недостатками согласен, низковата..Но если такая зима будет и дальше, кроссовер не нужен . Уровень масла, все таки контролировать необходимо.Пока рановато, но к 3-5 тыс. проверьте обязательно. Расход масла есть, но не критично...на мой взгляд авто очень удачное, хоть и бюджетное. Удачи!

+3ОТВЕТИТЬ  
alxchu  

А как долго замок на коробку ставили?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

alxchu, якщо не помиляюсь, то майже 2 тижні чекати і машина стояла у них.. Більше здивувало, що їх в наявності немає і заказують ніби як з Польщі.. Поставили на машину за 1 день..

+1ОТВЕТИТЬ  
BlackBizon  

а с подгазовкой вам нравится? меня она жутко бесит когда надо часто на первой трогаться.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

BlackBizon, я майже зразу звик, бо на дизелі підгазовка ще сильніша була)
*в мене в сім'ї ще дизельний Тіпо і там довелось звикати..

ОТВЕТИТЬ  
Dmytro G  

Ох, салон тіпо. Ходив якось дивитися на бюджетні кросовери Рено, бо хочеться кліренсу. І як же в них морально тяжко сидіти після тіпо, розбалував він.

+2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Fiat Tipo: FIAT Tipo. Нетипичный итальянец
FIAT Tipo. Нетипичный итальянец

Седаны различных классов периодически попадают в поле зрения InfoCar.ua, но к новому FIAT Tipo у нас был особенный интерес. Причин тому несколько, но была главная сложность - где взять автомобиль? На выручку пришел столичный дилерский центр FIAT “Нико Диамант”, расположенный на Бориспольском шоссе. Как только машина стала доступна для тестов, мы сразу же отправились на

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Fiat

Fiat 500 2013 Fiat 500 8.900$ 2013 58.000 км
смотреть все
объявления