Расход в городе: 8.5 л/100км, по трассе: 6.5 л/100км, средний: 7.2 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Я автомобіліст зі стажем, тому знав що хочу і машину шукав довго..)
За своє життя їздив багато на чому: Нубіра, Ланос, Авео-Віда, Шкода Тур, Byd F3, Октавія А5, Пассат В5, Тойота Ауріс, Спортейдж і дизельний Фіат Тіпо.
Як не дивно, дизельний Фіат Тіпо доставляє менше проблем, ніж дизельний Спортейдж.
Обидві машини зараз в сім’ї. Пробіг уже 87 тис за 2 роки, а Фіат тримається.. За весь час - тільки була заміна стойок на 50 тис, колодки, і масла/фільтра. Враховуючи це, вирішив теж купив Тіпо, але бензиновий. Дизелі зараз чомусь не завозять..
Коротко про конкурентів:
Я протестував все що в бюджеті до 15-16 тис $. Суб’єктивно пройдусь по всім..
Пежо/Сітроен - ну дуже бюджетний салон, незручні крісла, не надійна ходова (розмовляв з кількома власниками, всі скаржились), шумки взагалі немає, видно що економили на всьому.. Але мотори в них власники хвалять..
Тігго2 - динаміки нуль, розхід великуватий, не надійна (говорив з власниками, почитав форуми..)
Равон Р4 - мега надійна машина, афігенний варіант для таксі або для фірми... Але бразильський протиугонний дизайн явно застарий, і занадто сірий салон.. Якби нарешті завезли до нас рейстайлінговий Р4, думаю взяв би його..
Логан - тут салон і крісла ще гірше ніж в Равона (на мою суб’єктивну думку)) Мотор 0.9 літра - це щось.. Занадто спокійний.. Дизель дорожчий і теж розгон не вразив. Але економічний, це факт...
Дастер - саме тестова версія мені дуже сподобалась… Але ціна майже 20 тис.. А базовий Дастер з 1.6 - це печаль...
Сандеро Степвей - по матеріалах трошки краще ніж Логан, але багажник там замалий...
Поло седан - переоцінена машина, як на мене.. І ще й зборка РФ...
Акцент - непогано, але морально він застарів.. І відгуки теж різні.
Ніссан Жук - «дизайн всьому голова», тіснуватий, і в базі все печально..
Джак S2 - несподівано сподобався. Дуже збалансована машина. Не розумію, чому їх так мало продається.. Низька ліквідність, не ясно що з запчастинами і економія маркетологів на рекламі - до добра не доведуть) Це і відлякую від машини..
Опель Астра Дж седан - мабуть найсильніший конкурент Тіпо... Але ціна від 16 тис - для мене це забагато.. І з усіх перерахованих - це найбільш динамічна машина.
І так: взяв Тіпо, 1.4 95 л.с (колір чорно зелений Toscana Green).
У Фіата найкраще співвідношення ціна-якість. Зручна посадка, нормальний салон. Поки обкатка - не ганяю, хоча мотор оберти дуже любить... Непогана шумка. Але після 100 км/год - вже відчувається, що звук мотора проникає в салон... Все що стосується керма, рульожки - оцінка 5+. Загалом машина постійно дарує емоції.. Так це не Альфа-Ромео, але це у них сімейне))
Тепер ложка дьогтю в бочку меда. Не сподобалось, що треба довго чекати поставку доп. опцій (наприклад мультилока). Ціни на сервіс - теж зависокі, особливо на дизельні версії.. Пишуть про жор масла на моторах 1.4... У декого він є, у деяких майже немає...
За тиждень накатав менше 1 тисячі км, висновки робити ще зарано...
To be continued...
Плюсы автомобиля:Дизайн, салон, комплектація (навіть в базі багато чого вже є), підвіска, керованість, багажник, ціна-якість.
Минусы автомобиля:Поки обкатка, тому 8.5 літрів ніби як і не зовсім мало...
Ціни на сервіс.
Малуватий кліренс.
Якщо машина під заказ - то чекати аж 3-4 місяці...
Совет покупателю:За свої гроші - це один з кращих варіантів для покупки... В будь якому разі - сходіть на тест-драйв... Це вам дасть розуміння і можливо нові враження...
Через 12 дней Володимир дописал: Ще обкатка... Був здивований, що по трасі показує росход 5.8-5.9 на швидкостях 90-100 км/год... Непогано...
Поздравляю с покупкой! В принципе с недостатками согласен, низковата..Но если такая зима будет и дальше, кроссовер не нужен . Уровень масла, все таки контролировать необходимо.Пока рановато, но к 3-5 тыс. проверьте обязательно. Расход масла есть, но не критично...на мой взгляд авто очень удачное, хоть и бюджетное. Удачи!
alxchu, якщо не помиляюсь, то майже 2 тижні чекати і машина стояла у них.. Більше здивувало, що їх в наявності немає і заказують ніби як з Польщі.. Поставили на машину за 1 день..
Седаны различных классов периодически попадают в поле зрения InfoCar.ua, но к новому FIAT Tipo у нас был особенный интерес. Причин тому несколько, но была главная сложность - где взять автомобиль? На выручку пришел столичный дилерский центр FIAT “Нико Диамант”, расположенный на Бориспольском шоссе. Как только машина стала доступна для тестов, мы сразу же отправились на