Модельный ряд Fiat

Отзыв о Fiat Tipo 2017 года


Автомобиль: Fiat Tipo 2017 г.в., седан, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 2000 км, двигатель - 1.4 бензин
Автор: Дмитро (Украина, Днепр (Днепропетровск))   15.03.2018
Расход в городе: 7.6 л/100км, по трассе: 4.6 л/100км, средний: 0.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Тачко, шо треба. А ні, буду за традицію: шукали сімейне авто, так шоб дешево, економно, надійно, велике і надовго. Обирали довго на сайтах, читали, чекали поки шось саме впаде, а нічого не впало. Ну нічо, так бува мій інтернетний друже.

Почали з салону Fiat, трохи поплакали і від радості, і від ціни, тоді Tipo був 349 тис. без нічого, пішли далі. Із серйозними намірами подзвонив у форд, там обламали "скінчилися, нема вже халявних фієст". Про Chery Tigo 3 диво-профі-продавець втираючись в довіру здуру ляпнув, шо "тачка норм щоб відкатати пару років і здихатися", але то ж Укр-Авто. І тут здивував Citroen C-elysee, точніше його салонний продавець, так от цей автомобіль вже ледь не в ролі останнього і залізобетонного варіанту оголив гарантійні зобов'язання - ті 2 роки гарантії починаються не з моменту продажу, а з моменту виробництва! І тут ми знов обдивляємося Tipo, який став 330 тис. грн!

Ну шо, взяли там різної блискучої мішури, підлокітник, різних там склопідіймачів з ним разом, тепер от радію. Тачка шо треба!

Обкатка, так шо пенсійний режим, не вище 3 тис. обертів, але і так доволі різка, про масло начитався, перевіряв - незмінно з салону. Музичка, різні електрорегулювання, всі діла, капець як зручно дзеркала, кермо совати. Із повним завантаженням проїхали у інше місто 140 км, середній розхід по БК 5.2 літри, вірите, ридав від щастя. Ще побачимо шо з надійністю, але от за 4 місяці капот відкривав тіки шоб помилуватися. Це авто 10 з 10 з того, шо я хотів, а як ціну до уваги брати, досі не вірю, що так пощастило.

Плюсы автомобиля: Те, що вже ясно: 1. Ням-ням красуня аж слина тече. З якого кута не глянь цьом-цьом проситься. 2. Тиша, спокій, рівновага за кермом. Справжня повнісінька тиша, коли треба - музика, з чіткими басами і голосно. 3. Можна їздити з оленем. Або з комфортом у будь-якому ряду посадити, чи без комфорту двох у багажник кинути. Місця ого-го до біса. Є тут і мінус: з переднього місця от так от просто не забрати в дитини на задньому ряду цукерку, дзюзьки, не дотягнешся! 4. Фарба - так сталося, що трохи стукнув залізякою біля багажника, трохи прогріб замерзлий сніг бампером - слідів ніяких!

Минусы автомобиля: Карочі шо бісить, думав довго: 1. Замок паска безпеки десь під Маріуполем, але є і перемога: мої короткі пальці вже трохи витяглися і поступово приймають правильну кривизну. 2. Молодий олдфаг після славути не може спокійно нічого не чути, на холостих лише тахометр підказує, що не заглох. 3. З перших днів знайомства початок руху задавав мелодію із частими нотками нудьги - старт на холостих, і їдеш на холостих ще пару секунд, на натиснений акселератор всім електроланцюгам та системам насрати. Чи то я звик, чи то пройшло. 4. Маркетологи збрехали розробникам - ручка для закриття багажника потрібна! 5. Шо незручно, так вікна, ні вгору, ні вниз коли нема запалення. Відкрив, посидів, хочеш закрити - а покрути спершу ключик, самовпевнений байстрюче!

Через 21 дней Дмитро дописал: Так шоб об'єктивно до мінусів додав би ще: незручне кермо. Звісно в кожного своя посадка і звичка тримати, я люблю руки а-ля крутий гонннжчщик на 3 та 9 годин, а там широкі спиці із кнопочками. Кнопочки не можуть не радувати, але.

Через 2 мес. и 5 дней Дмитро дописал: Карочі. Мав я велику подорож. Таку велику шо нога досі відходить. Так сталося, шо довелося топити нонстоп приблизно від Мукачево, те що Закарпаття, чарівне, мальовниче та смачне, додому через Київ. Київ - це окремий пі*дец, тре змінити логотип столиці, додати "наглість і по*уїзм". Портрет найбільш егоїстичного, хамовитого та не знайомого з ПДР водія малюється саме там. Але нарешті "Днєпр ми дома" (с). Від готелю до хати 1250 км або 18:26 годин за бортовим драйвмометром. За ним же 5,4 середній розхід, 68 км/год середня швидкість, хоча траси були стабільно 110 поза білими знаками н/п за винятком останніх 4 годин темряви, де 70 км/год то майже ракета. Думаєте рекламую? Ха-ха. Ні, просто враженнями ділюся. Так от нога права, мабуть ніяк не можу знайти баланс висоти та віддаленості сидіння, щоб вона не втомлювалася. В славуті те ж саме було і після 200 км, тут же вперше це відчув. Хоча дорога туди в два етапи через Вінницю, де ночували, взагалі ні краплі втоми не подарувала, а сама дорога була значно гірше, повільніше, але тому економніше - 5,1 середня за 1150км, траса максимум 90 км/год де можна. У Києві почулася дивна робота двигуна, в діапазоні 1100-1300 обертів наче тракторний дизель вмикається, торохтить як мопед під вухом. Ото проїхався з цим, пошукав номер офіціала, але може таки під капот глянути? Глянув - сміх. Штанга (тримач кришки капота) вилетіла із кріплення, думаю на ямі біля Житомира (110 км/год, удар на вухо був надстрашний, але диски цілі, ковпаки на місці), і стукала об пластикову накладку двигуна. Ну карочі, тачко шо треба і у довгих подорожах також, чисто на прискорення після 100 км/год тягатися з турбованими важко, але від 110 до 130 набирає за 10 секунд при необхідності на 6-й передачі.

Через 2 мес. и 9 дней Дмитро дописал: Ага, таваріщі, забув же ледь не найголовніше, масло ж! Цікавило та хвилювало після кількох відгуків про мотор ненажеру. Так от якщо уявити той самий край щупа як шкалу 0-10, то з магазу було 6, але міряв значно пізніше ніж 5 хв. після зупинки мотору. До подорожі було 5, після подорожі (після 2600 км) лишилося теж 5, але суттєво масло помутніло. Зараз пробіг 5400 км. Далі буде.

Через 7 мес. и 8 дней Дмитро дописал: За 11 місяців пройшов 10 тис. км і доїхав до ТО1. Чого раніше на ТО, бо шось бентежило, шо нічого за рік не робив, нікуди не лазив, не звик до такого ггг (а може там вже масла нема! якось двигун уже не так працює!). Але очкував даремно, все ОК. За період долив 200 г масла, на ТО сказали - вище середини норми. Влили 3400 г, тепер є 600-грамовий золотий запас, бо масло таки золоте, 300 грн за літр. Може кому норм, а в Славуту я заливав Ессо за акційною ціною 300 грн за баклагу 4 л. Не звично. А фільтри взагалі дивовижні, за таку ціну мабуть прямо з Італії, ручної роботи, освячені самим Папою, не пропускають ні пил, ні запах, ні скверну, масла - 350 грн, повітря - 512 грн, салону - 854 грн. Ну і плюс робота 1540 грн. Всього 4446 грн та новина, що застукала якась пластикова (ага) тяга спереду зліва, як їдеш - все ок, чутно лише майстру під машиною. Буде замінена по гарантії. Хто підкаже, де в Дніпрі ТО дешевше, буду радий. В цілому - продовжую насолоджуватися машиною. Розхід по місту якщо по повному баку: 6,8 - 7,2 л/100 км у спокійному темпі. Бортовий занижує чітко на 0,5 літри, або не бреше, а просто не рахує холостий хід. За рік багато гупався в ями, але колеса як нові, дуже радує.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Alexey71  

Дякую за чудовий настрій зранку !

ответить   +2
Правдоруб  

За такою ціною це точно 10 з 10! Гарно встигли за 330к.грн., напевно ще й перед новим роком, коли курс до 27,5 дотягував, тобто 12к.у.е. ))) ? Зараз за 2018р.в. за неї ломлять 400к.грн, а це на хвилинку 15к.у.е.! Саме так у нас і потрібно купувате нові авто, мої оплески!

Питання по гаджету: чому не згадали при виборі про головного конкурента по ціні - Поло седана (трохи дешевше з 1,6атмо та трохи дорожче з 1,4турбо), не розглядали його?

ответить   +1
Автор отзыва  

Правдоруб, То скоріше пощастило із ціною, досі дивуюся як. VW Polo мене дивував задовго до вибору нового авто, ціною вибивався сильно з модельного ряду VW, насторожувало. Потім вивчив результати ДТП з його участю, настрахало. Потім дізнався, що це авто робиться на російському заводі, російськими руками з російського металу. Цікавість відпала сама.

ответить   +6
shiroguma  

В Польше видел Tipo в кузове хетчбек. У нас пока не встречал. Обалденно смотрится.

ответить   +2
Konstantinis  

Я так хотел ее купить по цене 330, зимой 2017, но решил дождаться весны... И, выаля!!! Доллар на 1,5 грн. упал, а Типо до 400 подняли... . Но "умные маркетологи" сделали акцию!!! Теперь типо 2017 года который в 2017 стоил 330 косых, в 2018 стоит 380 000. Бизнес по украински... Теперь буду плеватб на бренд фиат и все что с ним связано. А дилерам хочу пожелать - Удачи вам в бизнесе дебилы, и катайтесь теперь на них сами!!!!!!!!!!!!

ответить   +1
Правдоруб  

Konstantinis, да, "ложка хороша к обеду", чуть не успели... Давно заметил у нас такую закономерность, что выгоднее всего новые авто брать под новый год +-. Согласен с выводами про теперешнюю ценовую политику Фиат. Но это общий тренд из-за изменений курсов на валютном рынке, посмотрите на цены Королы и Фокуса, ведь ещё в конце 2017г. базовые комплектации можно было свободно взять за 15у.е +-, а сейчас 17 и не подходи. Фиат конечно в этом плане выделился больше всех... Теперь его основной конкурент в лице Поло седана со всеми его недостатками, которые выше упомянул автор отзыва, остаётся "без наказанным" за всё туже сумму, что и зимой, 330тыс.грн.

ответить   +1
Konstantinis  

Правдоруб, Про ложку вообще не втемный коментарий... Голую корову с двиглом 1.3 я бы в жизни не купил. А так, да.После нового года многие взяли курс на удорожание... Теперь вот посматриваю на Авео 2017 в максималке LTZ за 389 000. Раньше рассматривал альтернативу Типо в виде нового Акцента , который в комплектации Comfort 1в1 с Типо, только по цене он был дороже. а щас уровнялись...

ответить   -1
Показать еще 7
Василь К  

Був на вихідних в салоні Фіат - от дизель 1,6 в версії вагон за 529 тис.грн. з непоганою комплектацією як на мене досить непоганий варіант і виграє в аналогічного фокуса, але от сама надійність марки фіат таки насторожує

ответить  
Gerich  

Василь К, Може, 599 тис. грн за дизель?

ответить  
Василь К  

Gerich, 529 за механіку і 569 за автомат. дизель 1,6. прайс переді мною. Ще й записали телефон. мовляв можливо ціна ще буде нижча то позвонимо. Я до цього часу на сайті бачив дизель ледь не за 660 тому був здивований.

ответить   +1
Показать еще 9
Василь К  

О, на фіат ще на 10 скинули ціни, але купляти все рівно стрьомно

ответить  
taras13  

Доброго дня! А в мене є просьба до Вас, Дмитро. У Дніпрі є фірма яка шиє модельні чохли на сидіння -MW-brothers (не реклама). Дивлюся на їхньому сайті вже кілька місяців, але для Тіпо немає. Писав до них, відповіли що чекають авто на промірку...може вам теж потрібні чохли , то могли б промірятись і тоді всі зможуть купити (кому, звичайно, вони потрібні). Або скажіть, хто і де купляв чохли

ответить  
Автор отзыва  

taras13, ой, я такий практичний, мені в авто навіть пахучка не потрібна, все із заводу повністю влаштовує. А от хто б підказав де бризковики хоч які знайти.

ответить  
Правдоруб  

geolog, якщо практично і не принципово, то пошукайте універсальні, вони значно дешевше і їх легше знайти в великих автомагазинах чи авторинках, просто треба поприміряти різні на місці, я так на Фокуса взяв, бо оригінали виходили біля 3000грн

ответить   +2

Кто ты? Входи!
Или регистрируйся

Тест-драйв Fiat Tipo: FIAT Tipo. Нетипичный итальянец
FIAT Tipo. Нетипичный итальянец

Седаны различных классов периодически попадают в поле зрения InfoCar.ua, но к новому FIAT Tipo у нас был особенный интерес. Причин тому несколько, но была главная сложность - где взять автомобиль? На выручку пришел столичный дилерский центр FIAT “Нико Диамант”, расположенный на Бориспольском шоссе. Как только машина стала доступна для тестов, мы сразу же отправились на

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Fiat

Fiat Tipo 2016 Fiat Tipo 12.350$ 2016 35.000 км
Fiat Tipo 2016 Fiat Tipo 12.350$ 2016 35.000 км
Fiat Tipo 2016 Fiat Tipo 12.350$ 2016 35.000 км
Fiat Doblo 2008 Fiat Doblo 7.200$ 2008 192.000 км
смотреть все
объявления